مشاوره – پرسش 178

  • تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۹( 9 ماه پیش) تعداد بازدید: 55 مشاوره
    پدرم سعید پورخدابخش که مریض شما هستن.

    قرص های وارفارین تامسولوسین. آ إس آ. سیمو استاتین و لوزامیکس h رو مصرف میکنن. که دیشب شربت برم هگزین رو خوردن.

    امروز صبح که از خواب بلند شدن احساس سبکی سر و خالی شدن تو سرشون رو داشتن با کمی سرگیجه.
    به دکتر بیمارستان مراجعه کردیم گفتن که آزمایش برن و بعد گفتن که برن پیش دکتر قلب برای تست قلب و اینا چون سابقه بیماری قلبی دارن و گرافت هم انجام دادن ودکتر گفتن شاید بخاطر تداخل دارویی بوده چون شربت برم هگزین مصرف کردن. فشارشون در خونه و بیمارستان که گرفتیم بین 13 و 14 بود ولی ضربان قلب 59 بود.
    و دربیمارستان ضربان قلب69 بود
    حالا می‌خواستیم نظرشما را بدونیم. که آیا مشکلی هست؟ یا بخاطر همون تداخل دارویی یا چیز دیگه بوده؟؟

    تشکر از شما.
    1. تصویر کاربر دکتر خلیل فروزان نیا پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۹( 9 ماه پیش)
      سلام وقت بخیر اگر هم اکنون مشکلی ندارند اولین فرصت برای تنظیم دارو تشریف بیاورید.