پرسش و پاسخ دکتر فروزان نیا

مشاوره – پرسش 2208

  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۷ تیر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 103 مشاوره
    باعرض سلام وخسته نباشید ، ببخشید حدود یک هفته است که یکبار روی دست نزدیک آرنج ، و چندین بار پشت ران پا اول لکه های قرمز میزنه بعد سیاه میشه، علت چی میتونه باشه ؟ و سوال دیگه ازمایش وازفارین این سری خوب بودیا نه، و اینکه چرا روزی یک و نصفی قرص شده خیلی زیاد نیست ، امکان داره بعد کمتر بشه یا نه؟ تازه آزمایشگاه ازمایشم را که دید زنگ زد بهم گفت چرا اینقدر این عددش بالاست گفتم زیرنظرپزشک یزد هستم گفت حتما سریع اعلام کنید نصرف دارو زیاد نیست؟ و تا آخرعمر باید وارفارین مصرف بشه وهردفعه ازمایش بدم یا ته بعد یه روال خاص میگیره؟

    باتشکر فروان
    1. تصویر کاربر مریم چهارشنبه ۲ تیر ۰( 2 سال پیش)
      این ازمایشی است که فرستادم برای شما وگفتید روزی یک ونصفی قرص وارفارین بخورم یادم رفت بفرستم
    2. تصویر کاربر دکتر خلیل فروزان نیا یکشنبه ۶ تیر ۰( 2 سال پیش)
      سلام آخرین آزمایش INR و میران مصرف وارفارین را مجدد ارسال کنید.
    3. تصویر کاربر مریم یکشنبه ۶ تیر ۰( 2 سال پیش)
      سلام و خسته نباشید گفتید روزی یک ونصفی وارفارین مصرف شود
    4. تصویر کاربر دکتر خلیل فروزان نیا دوشنبه ۷ تیر ۰( 2 سال پیش)
      INR در آزمایشی که فرستاده اید خوب است، هر مقدار که قبل از انجام این آزمایش مصرف میکرده‌اید ادامه دهید. در صورت گسترش کبودی ها یا مشاهده خون در ادرار یا خونریزی از بینی مجدد آزمایش بدهید، در غیر این صورت طبق برنامه قبلی آزمایش انجام شود.
آدرس مطب

تهران بزرگراه نیایش غرب ، بعد از بلوار کبیری طامه، خیابان امام حسین، بیمارستان عرفان نیایش

شماره تماس